OMG! This forum uses cookies!!!
Some "smart" ppl have decided it's going to be mandatory to state the obvious and inform the visitors that this website is using cookies. So here we go... *sigh* This forum makes use of cookies to store some information on you. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. While we're add it: We're also using webservers and power them using electricity. In case you didn't know, if you can read this, it means you can read.

Let's see... did we forget something? Ah yeh... No animals were hurt during the creation of the cookie.

We're terribly sorry that you have to endure the same message all over the internet again and again, at least we went ahead and stated a few other things that will soon be required by law...

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer. An other option to block the cookies from this site is not using it.


Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welcome your new führer
#91
(21-02-2018, 16:27)[C5]Borli Wrote: erol was a fag he is straight now though

The second part is where you are wrong
Reply
#92
(11-02-2018, 02:27)[COD5]Spider Wrote: Congratulations!
FaRmaJa/CSA/ARF/UNX/FTP/nL/DS
Reply
#93
(20-02-2018, 00:43)Court Wrote:
(19-02-2018, 23:37)Ser KarPotato First Of HisName Wrote:
(14-02-2018, 03:24)AmiN911 Wrote: Congratulations Cunt
Thanks cunt

admine insulty me i reported u hahaha see you froms
[Image: ST4NVny.gif]
Reply
#94
(22-02-2018, 21:54)insert new name here Wrote:
(20-02-2018, 00:43)Court Wrote:
(19-02-2018, 23:37)Ser KarPotato First Of HisName Wrote:
(14-02-2018, 03:24)AmiN911 Wrote: Congratulations Cunt
Thanks cunt

admine insulty me i reported u hahaha see you froms
idk why but i like this shit lol
[Image: r48m5Pk.gif]
Reply
#95
(23-02-2018, 02:04)Lurid Wrote:
(21-02-2018, 16:30)[COD5]iRetard Wrote:
(21-02-2018, 16:27)[C5]Borli Wrote: erol was a fag he is straight now though

The second part is where you are wrong

your name serves you well, your message makes no sense

Maybe we should switch names, becaue it'd suit you more than me, if you can't understand a simple sentence.
Reply
#96
(21-02-2018, 09:12)Fox[RM][TA] Wrote:
(21-02-2018, 06:17)fl1k Wrote:
(20-02-2018, 01:59)Court Wrote:
(20-02-2018, 01:09)fl1k Wrote: yay new useless cunt global admin that'll do nothing 8))))

I am truly heart broken by what you said Mr Spack.

sorry for putting pressure on you, not like you can do anything to help this cuntommunity but I'm pretty sure you won't be as useless as erolution & seif
Can you please enlighten us and tell us why erol was useless? I think he's one of the fairest admins... He couldn't be active because of school so he decided to resign, unlike other CMs who stay CMs even tho they don't have time to join or don't even care to join.

that comment was just there to start fights and it worked x d

no one can be as fair as seif
Reply
#97
(11-02-2018, 15:20)D R I F T Wrote:
(11-02-2018, 15:16)Letonia. Wrote: Who cares

clearly you since you posted here bossman

I'm the one and only Letonia, that guy is a punkass wannabe. Carry on.
I betrayed & i'm a bad boy, AMA.

ABOVE AND BEYOND

"haha like where you came from they behave nicely." skrub
Reply
#98
Hail Fuhrer!
Reply






Users browsing this thread: 1 Guest(s)